måndag 3 augusti 2015

Månadens Blogg - Augusti

Jag har haft lite paus med månadens blogg. Många bloggare har också valt att pausa lite under sommaren. Men nu tycker jag att det är dags igen. Jag har tipsat om IVF, singel och adoption. Nu tycker jag att det skulle passa med en surrogatblogg. Det är mycket diskussioner kring det just nu. Hur känner ni för surrogat? Jag har lite blandade känslor.

Denna blogg heter www.surrogatbarn.se och där får man följa både Mamman och Pappan som precis har påbörjat ett nytt försök. Denna gången med en ny äggdonator som fick ut hela 33 ägg varav 17 går att använda i ett färskförsök samt frysas in. Spännande! Det som gör det extra intressant är att båda har valt att blogga. Jag önskar er all lycka med detta 2:a försök. :)

/Libra (Gästbloggare)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.